Pagina's

donderdag 3 maart 2011

* Mini doosje

Ik moet echt niet meer shoppen en eens goed gaan winkelen in mijn eigen kasten! Kwam een heel oud tasje tegen met 2 mallen en een stempelset.... stempels zijn krom getrokken dus ik denk dat ik ze al even in huis heb liggen ;-)


Met de set kun je een kaartspel maken. Ik heb het kleine maatje gemaakt dat is ong 4,5x 6 en kon met gemak uit een correspondentiekaartje. Daarna wat paars papier geborduurd en erop geplakt samen met Bobo en met een lintje, wat 'diamanten' afgemaakt.



Morgen is onze huisarts-assistente voor het laatst en om haar te bedanken voor alle goede zorgen van de afgelopen jaren (en ze heeft nogal eens haar nek voor mijn meiden uitgestoken) heb ik kaartjes gemaakt en mijn dochters hebben hierop een tekeningetje gemaakt.

Ben benieuwd naar haar reactie....

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten