Pagina's

zondag 22 mei 2011

Zwart en wit

Vandaag weer eens zin in wat zwart en wit, vind het erg mooie kleuren om mee te werken, liefst dan nog met één knallend kleurtje erbij.



Het zijn 2 strakke kaarten geworden. Het papier is van Marianne Design vind het een erg leuk blokje ook de kadertjes zijn erg leuk alleen had ik geen passende tekst stempels dus daar wil ik nog even voor gaan kijken.
De bloem is van een hele tak die ik bij de Wibra kocht, liep daar binnen en zag zulke leuke kleurtjes dat ik er een aantal kocht en er nu af en toe een bloem af haal en op een kaart verwerk. Staat leuk in huis en is een stuk goedkoper dan al die zakjes met bloemetjes ;-)

En na deze kaarten weer goed de smaak te pakken dus ik denk dat er een zwart/witte periode aanbreekt op mijn blog :-0

Groetjes!

1 opmerking:

  1. Heey je kaartjes zijn leuk zeg!
    Die bovenste is mooi, lekker eenvoudig maar toch stijlvol!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen