Pagina's

vrijdag 26 augustus 2011

Eindelijk!

Eindelijk na een hele lange tijd niets op mijn blog geplaatst te hebben nu dan weer een kaartje. Heb absoluut niet stil gezeten maar veel simpele kaarten gemaakt die ik niet het plaatsen waard vind en had wat problemen met mijn camera maar nu dan weer terug :D

Wilde het embossen weer oppakken maar had eigenlijk geen goed papier, en kan wel weer naar de winkel rennen maar ik heb zoveel spullen in huis dus ben eens verder gaan denken. Na wat mislukte pogingen had ik een (naar mijn mening) geslaagd idee... 


Embossen op bedrukt, wat dikker papier, en dan de dikke lijnen kaal schrapen met een mesje... kwam erop doordat ik in een oud tijdschrift dat cardstock zag wat je kunt opschuren.

Met een goed scherp mesje en wat geduld een mooi resultaat en heb er dan ook al wat meer kaarten mee gemaakt maar nog niet overal foto's van.

Benieuwd wat jullie er deze keer van vinden.

Groetjes en tot snel!

1 opmerking:

  1. Hey dat ziet er echt superschattig uit zeg!!
    Lief kaartje geworden:)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen