Pagina's

donderdag 27 januari 2011

Eindelijk een stempel!

Hallo allemaal,

was druk aan het opruimen, uitzoeken, sorteren en ga zo maar door toen ik opeens een zakje vond met allemaal leuke stempel afdrukjes... wat een leuke verassing was dat. Gelijk aan het kleuren gegaan, met de kleurtjes van mijn dochter moet dus snel zelf maar een achter was potloden aan ;-) ben best tevreden met het resultaat, het ijsje heb ik wat glitters op gedaan leek me net even wat leuker.



Verder afgemaakt met alwéér design papier van Action en de randen met paars pastelkrijt wat kleur gegeven. Stempel is van Marianne design en ben er zo blij mee, eindelijk wat leuke teksten voor op mijn kaarten ipv gepruts met de computer.


Overigens nu met mijn eigen toestel de foto's kunnen maken dus hoop dat het nu iets duidelijker te zien is.

En deze kaart doet mee aan de volgende challanges:
woodware usa-clearstamps anything goes
craft your passion challenges 2 paterened papers
http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.com/ anything goes
http://pennyschallenges.blogspot.com/ anything goes

Groetjes

5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje en veel
    succes met de challenges

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeej deze is leuk zeg! Wat heb je dat lintje leuk verwerkt!! Bedankt voor je reactie op mijn babykaartje, altijd leuk en goed om te lezen!
    Ik vind dat je trouwens erg mooi kan kleuren met die kleurtjes van je dochter :D

    Groetjes,

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel voor de gezellige reactie in mijn blog, mag ik je een tip geven voor je foto's , download het gratis programma van photoscape daarin kun je alles doen met je foto's ik wil je er gerust mee helpen hoor heb er al heel wat mensen aan gekregen en is een super programma, en samen via email komen we er wel uit, kijk maar in mijn blog hoe groot ze in mijn blog te zien zijn
    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a cute card and your coloring is Perfect! Thanks for sharing it with us at both Penny's Challenge and The Sisterhood! I look forward to having you join us again next challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cutie! That's gorgeous paper and it so perfectly fits! Thanks for joining in the Sisterhood of Crafters challenge!

    BeantwoordenVerwijderen