Pagina's

dinsdag 11 januari 2011

En dan ga je zitten.....

Wat een lieve reacties, had ik zo snel nog niet durven denken.
Ben net na bijna 2 jaar niets gemaakt te hebben (wel materiaal gekocht ;-) ) maar weer eens gaan zitten, maar veel komt er niet uit mijn handen... teveel gezien, teveel ideeen denk ik. Uiteindelijk iets simpels gemaakt, maar doet de camera het niet.... dus foto's komen nog.

Zal morgen ook gelijk mijn oude computer eens aan een inspectie onderwerpen, daar staan vast nog wel wat foto's op van wat ik zoal gemaakt heb, dan is er in ieder geval iets te zien hier.

Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Hey Paulien!

    Jaaa het is je gelukt een blog aan te maken! Leuk zeg :) Ben benieuwd of er binnenkort een knutselwerkje van je te vinden is hier! Antwoord op je vraag over het borduren: je plakt alle stukjes op een kaart, prikt met een prikpen allemaal gaatjes in het papier en dan kun je met kaartborduurgaren of dmc borduurgaren gewoon de boel gaan borduren. Het kost wel wat tijd hoor dat wel, maar het resultaat is wel tof he!

    Hey gezellige week nog en ik zie je wel weer een keer verschijnen!

    Groetjes

    Vera

    ps: ik ben volger geworden hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paulien, welkom in blogland !

    Via Vera kom ik per toeval bij jou terecht.
    Had wel gezien dat ik er een nieuwe volgster bij had hoor en dat ze Paulien heet maar wie was deze dame ?
    Want jouw foto stond er niet bij en toen ik op jou kadertje klikte, kwam er ook geen blog tevoorschijn dus wist ik nog nie wie Paulien was.
    Maar nu wel !! :) en ik ga je ook meteen volgen ..
    .
    Meisje nog veel knutselplezier ... :)

    BeantwoordenVerwijderen