Pagina's

woensdag 12 januari 2011

Gelukt!

Zo vanmiddag even de laatste hand aan 2 kaartjes gelegd, was wel ff tobben na al die tijd niets gemaakt te hebben. Foto's zijn niet van de beste kwaliteit want moest even de camera van mijn dochtertje lenen ;-)

Weet dat de meeste (dames) vermelden wat ze voor materiaal gebruikt hebben, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik absoluut geen idee heb waar alles vandaan komt. Heb ontzettend veel (scrap) papier en allerlei andere dingetjes die al tijden in de kast liggen te wachten om nu eindelijk eens omgetoverd te worden tot een mooi kaartje.



De stempel is niet helemaal zoals ik wilde, de inkt viel lichter uit dan ik verwacht had en dom genoeg had ik het niet eerst even ergens op geprobeerd, dus das een leer voor de volgende keer.



Heb de smaak weer helemaal te pakken dus ga nog even verder

Fijne avond verder

2 opmerkingen:

  1. HOERA ! gelukt !
    Ben er nog eens want ik zag net een andere foto van jouw blog in mijn sidebar staan. Mooie kaartjes Paulien !

    Tot een volgende ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah! Superleuke kaartjes!
    Dat uiltje is echt leuk zo in het midden!
    En die gescheurde randjes doen het ook goed!
    Ga zo door :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen