Pagina's

vrijdag 18 februari 2011

* Een ronde voor Kerst

En weer een kertskaartje. Zit aardig op schema met de kaarten voor komende kerst ;-)


De sketch is van sunday sketch and stamp 2 cirkels op elkaar geplakt, de randen wat gedistressed en rood gemaakt. Het 3d meisje is uiteraard weer van Eline en heb ik met wat glitters net iets extra gegeven, het papier had ik nog liggen.

wil graag aan de volgende challange meedoen:
my time to craft challenge (going round in circels)

Groetjes Paulien


2 opmerkingen:

  1. Heeey je hebt weer kaartjes gemaakT!
    Die van mij komen ook echt wel hoor ;)
    Deze ronde is echt super schattig! Dat poppetje is ook zo'n dotje he :)
    Knap dat je een ronde kaart hebt gemaakt, ik vind dat altijd verrekte lastig.
    Morgen weer een kaartje vna mij, maar die heb je denk ik al gezien (heb ik even mee naar huis genomen vanuit de winkel omdat ik een kaart nodig had voor een verjaardag en zelf ff geen tijd had om te maken hihihi)

    Nou succes met de challenges? Heppie al wat gewonnen ergens?

    Groetjesssssss

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, thanks for sharing at MTTC this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen