Pagina's

woensdag 2 februari 2011

* Sketch van Cards en Things

Was op zoek naar leuke blogs met challanges toen ik (weer) een leuke sketch tegen kwam bij krista-kris-challenges. Ik heb er een klein (8,5x7,5) kaartje mee gemaakt, blijf steeds met zoveel restanten zitten dat ik daar van mezelf nu eens iets mee moest doen en dat ik dit dus geworden.


Het plaatje is van een scrapvel van Prima marketing van de 'so cute' collectie waar ik helemaal weg van ben. Alles gedestressed en met krijt wat kleur gegeven. Heb nog een paar zelfde soort kaartjes gemaakt maar die zal ik er morgen op zetten, die kunnen weer meedoen met een andere challange....

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en ben benieuwd
    naar de andere

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en je berichtje. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen